مقالات

پاک کننده های صورت

انتخاب پاک کننده مناسب صورت برای پوست های خشک و حساس

یک پاک کننده صورت آلودگی ها را از پوست شما پاک می کند تا شاداب بماند. کشف کنید که چگونه یک شستشوی ملایم صورت می تواند بدون از بین بردن رطوبت مورد نیاز برای داشتن پوستی سالم و هیدراته پاکسازی کند.

پاک کننده های صورت نقش مهمی در روتین مراقبت از پوست شما دارند. شوینده‌های صورت برای پاک کردن آلودگی‌ها، میکروب‌ها، کثیفی‌ها و آرایشی که می‌توانند پوست را تحریک کنند طراحی شده‌اند. بخش سخت اینجاست: هنگامی که پوست به طور مکرر، در تماس با آب یا در معرض صابون های خشن تمیز می شود. رطوبت طبیعی پوست شما از بین می رود و آن را در برابر خشکی و تحریک آسیب پذیر می کند.

در حالی که برخی از پاک کننده های پوست خشک حاوی مواد شوینده خشن هستند تا تمیز شوند. یک پاک کننده ملایم صورت برای از بین بردن ناخالصی ها بهترین است. اما از پاک کردن پوست خود از روغن های طبیعی که آن را هیدراته و ظاهری سالم نگه می دارد، خودداری کنید.

دریابید که چگونه پاک کننده مناسب صورت – و روتین مراقبت از پوست – می تواند به تمیز نگه داشتن صورت شما بدون پاکسازی بیش از حد کمک کند.

فواید پاکسازی مضاعف

چیزی که بسیاری از زنان نمی دانند این است که می توانند رطوبت سالم پوست خود را با دو بار پاکسازی در یک فرآیند دو مرحله ای بهینه کنند. پاکسازی مضاعف رویکردی است که ریشه در سنت ژاپنی دارد و از دو پاک کننده صورت برای از بین بردن ناخالصی ها استفاده می کند و در عین حال تعادل سالمی را در سد رطوبت طبیعی پوست شما حفظ می کند.

اولین پاک کننده صورت یک پاک کننده ابریشمی و بر پایه روغن است. شما به آرامی آن را روی پوست ماساژ می دهید تا ناخالصی های محبوس شده در منافذ شما به سطح برود. پس از شستشوی کامل، از پاک کننده دوم استفاده می کنید – یک شستشوی کف کننده. هنگامی که این پاک کننده صورت به آرامی روی پوست شما ماساژ داده می شود، ناخالصی ها را با کف پوشانده و با پاشیدن آب، آنها را شستشو می دهد.

پاک کننده ها و مرطوب کننده ها با هم کار می کنند

پاک کننده های صورت، اگرچه مهم هستند، اما تنها نیمی از روتین مراقبت از پوست هستند. یک پاک کننده و مرطوب کننده صورت به عنوان دوتایی با هم کار می کنند تا پوستی سالم و هیدراته داشته باشند. متخصصان مراقبت از پوست ما با مطالعه آیین‌های مراقبت از پوست ژاپنی و علم مدرن سرامید کشف کرده‌اند که چگونه یک روال تمیز کردن مضاعف و مرطوب‌کننده مضاعف می‌تواند مانع رطوبت سالم شود.

آیا می‌خواهید در مورد نحوه عملکرد پاک‌کننده‌های صورت و مرطوب‌کننده‌های صورت برای ارتقای پوستی هیدراته و سالم با سیستم مراقبت کامل Ceramide بیشتر بدانید؟ در اینجا خط کامل ما از پاک کننده های مضاعف و مرطوب کننده های مضاعف آمده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *